معرفي
امکانات
ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   

[فراموشی کلمه عبور]
تاريخ و ساعت

دوشنبه ٠٣ مهر ١٣٩٦

اوقات شرعي
آمار بازديد
بازديدکنندگان آنلاين: 4
بازديد کنندگان اين صفحه: 55118
بازديدکنندگان امروز: 154
کل بازديدکنندگان: 1028306
زمان بارگذاري صفحه: 1/0625
تازه‌هاي نشر
  • حاکميت و حکمراني در نهج البلاغه
    نويسنده: محمد رضا آقايي
    نوع اثر: آموزشی

  • انسان شناسي فرهنگي با رويکرد تبليغ بين الملل
    نويسنده: محمد رضا آقايي
    نوع اثر: آموزشی

  • دروس في علوم القرآن
    نويسنده: نذير الحسني
    نوع اثر: آموزشی

  • مباني فرجام شناسي تاريخ در قرآن
    نويسنده: قنبر علي صمدي
    نوع اثر: پژوهشی

  • المطالعة و النصوص العربية «لغير الناطقين بها»
    نويسنده: السيد عبد الهادي الشريفي
    نوع اثر: آموزشی

  • مسايل حقوقي در سازمان
    نويسنده: محسن منطقي
    نوع اثر: آموزشی

  • تحکيم خانواده از نگاه قرآن و حديث
    نويسنده: محمد محمدي ري شهري
    نوع اثر: پژوهشی

  • بررسي تطبيقي عالم خيال از ديدگاه ابن سينا، شيخ اشراق و ملاصدرا
    نويسنده: محمد خان کاظمي
    نوع اثر: پژوهشی

  • التبليغ مناهجه و اساليبه
    نويسنده: جعفر البجاري
    نوع اثر: پژوهشی

  • کليات فقه اسلامي
    نويسنده: حسن قاسميان
    نوع اثر: پژوهشی

  • مثال هاي آموزنده قرآن
    نويسنده: جعفر سبحاني تبريزي
    نوع اثر: پژوهشی

  • الوجیز فی تاریخ الاسلام (الجزء الرابع)
    نويسنده: سيد منذر حکيم/ تلخيص: محمود السيف
    نوع اثر: آموزشی

  • الوجیز فی تاریخ الاسلام (الجزء الثالث)
    نويسنده: سيد منذر حکيم/ تلخيص: محمود السيف
    نوع اثر: آموزشی

  • الوجیز فی تاریخ الاسلام (الجزء الثانی)
    نويسنده: سيد منذر حکيم/ تلخيص: محمود السيف
    نوع اثر: آموزشی

  • الوجيز في تاريخ الاسلام (الجزء الاول)
    نويسنده: سيد منذر حکيم/ تلخيص: محمود السيف
    نوع اثر: آموزشی

  • شرح و بررسي صفات فعلي حق در زيارت عاشورا
    نويسنده: سيده زهرا احمدي
    نوع اثر: پژوهشی

  • منشور جمهوري اسلامي ايران
    نويسنده: مجموعه مؤلفان
    نوع اثر: پژوهشی

  • تأثير نفس پيامبر اکرم(ص) در عالم وجود (با رويکرد به مسئله توسل)
    نويسنده: معصومه گل گلی
    نوع اثر: پژوهشی

  • نوع دوستي از ديدگاه اسلام
    نويسنده: عين الله نوروزي
    نوع اثر: پژوهشی

  • چلچراغ نماز جمعه (چهل حديث نماز جمعه)
    نويسنده: محمد عارف حيدر قزلباش
    نوع اثر: پژوهشی

  • نبرد حق و باطل
    نويسنده: شهيد مرتضي مطهري
    نوع اثر: پژوهشی

  • تغير قيمة‌ العملات الورقية دراسة مقارنة بين الفقه الامامي و المذاهب الأربعة
    نويسنده:
    نوع اثر: پژوهشی

  • جغرافياي معرفتي جهان اسلام (مجموعه مقالات شانزدهمين جشنواره بين المللي شيخ طوسي)
    نويسنده: مجموعه مؤلفان
    نوع اثر: پژوهشی

  • به سوي قرآن (روانخواني و انس با قرآن)
    نويسنده: ابوالفضل خوش منش
    نوع اثر: پژوهشی

  • راهکارهاي برون رفت از معاملات ربوي
    نويسنده: غلام مرتضي انصاري
    نوع اثر: پژوهشی

  • اصول کافی ج3
    نويسنده: محمد بن يعقوب کليني
    نوع اثر: پژوهشی

  • اصول کافی ج2
    نويسنده: محمد بن يعقوب کليني
    نوع اثر: پژوهشی

  • اصول کافي ج1
    نويسنده: محمد بن يعقوب کليني
    نوع اثر: پژوهشی

  • سنن النبي(ص)
    نويسنده: علامه محمد حسين طباطبايي
    نوع اثر: پژوهشی

  • حکمت نامه لقمان
    نويسنده: محمد محمدي ري شهري
    نوع اثر: پژوهشی

  • اصول و روش های آموزش مفاهیم دینی به نوجوانان
    نويسنده: حميد الله رضايي
    نوع اثر: پژوهشی

  • الهجرة و المهاجرون في القرآن الکريم
    نويسنده: مريم علي حسن الهاشمي
    نوع اثر: پژوهشی

  • نهضت قرآني وظيفه همگاني
    نويسنده: علیرضا اعرافی
    نوع اثر: پژوهشی

  • پاسداري از مرقد پيامبران و امامان
    نويسنده: جعفر سبحانی تبریزی
    نوع اثر: پژوهشی

  • شرح حلقه ثالثه شهيد صدر ج1
    نويسنده: احمد مرادخانی
    نوع اثر: آموزشی

اخبار > درباره


پنج شنبه ١٧ اسفند ١٣٩١

عرصه جدید ورود با توجه به پيشرفت‌ها و تجربيات نوين آموزشي و پژوهشي، اين امکان را فراهم ساخته است که سخن گهربار پيامبر(ص)، «زگهواره تا گور دانش بجوي»، يا به عبارت ديگر «يادگيري مادام العمر»، مصداق عملي يابد. امروزه يادگيري به زمان حضور در مدرسه محدود نمي‌شود، بلکه يادگيري تمام جنبه‌هاي حيات انسان را در برمي‌گيرد. تحقق چنين امر خطيري بدون بازانديشي، بازسازي ساختارها و بازآفريني مؤلفه‌هاي نظام آموزشي و پژوهشي و زيرساخت‌هاي آن، بعيد مي‌نمايد. يکي از مهم‌ترين و رايج‌ترين منابع تحقق يادگيري مؤثر و پايدار در کشورمان، کتاب‌ می باشند. يادگيري اطلاعات از طريق کتاب، علي‌رغم گسترش اينترنت، هم‌چنان اهميت خود را حفظ کرده است. کتاب‌هاي آموزشي و پژوهشی توانسته‌اند، در کنار ابزار پيچيده و به سرعت توسعه‌يافته‌ي رسانه‌اي در سراسر نظام‌هاي علمی جهان، هم‌چنان اهميت خود را حفظ کنند و به تحقق نشر دانش در سطوح متفاوت مخاطبان و فراگیران بپردازند. در حال حاضر،«مرکز بين‌المللي ترجمه و نشر المصطفي»، به عنوان بخشي از مجموعه فاخر و ارزشمند جامعة المصطفي (ص)، در امر پژوهش، برنامه‌ريزي و چاپ کتاب‌هاي آموزشي و پژوهشي نقش عمده‌اي را دارد. آن‌چه در مجموعه‌ي حاضر فراهم شده است، تلاشي مقدماتي براي نيل به اين مقصد است. تولیدکتاب در مرکز ترجمه و نشر المصطفی در دو قسمت «نشر مکتوب» و «نشر الکترونيک» تعريف شده است. قسمت مکتوب خود به واحدهاي «توليد، ويرايش، گرافيک، فني و چاپ» تقسيم شده و الکترونيک نيز در دو قالب «کتابخانه ديجيتال» و «کتاب الکترونيک» (E.book) فعاليت دارد.

 

خروج